Πού να Βρείτε Δωρεάν Web Hosting για την Ιστοσελίδα σας
Ψάχνετε τρόπο να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας χωρίς να ξοδέψετε χρήματα σε φιλοξενία (hosting); Το δωρεάν web hosting είναι ιδανικό για νέους δημιουργούς και επιχειρηματίες
Η χρηστικότητα και η χρησιμότητα και όχι ο οπτικός σχεδιασμός, καθορίζουν την επιτυχία ή την αποτυχία ενός ιστότοπου. Δεδομένου ότι ο επισκέπτης της σελίδας αποφασίζει τα πάντα, ο σχεδιασμός με επίκεντρο τον χρήστη έχει καθιερωθεί ως μια τυπική προσέγγιση για επιτυχημένο και προσανατολισμένο σχεδιασμό ιστοσελίδων. Σε τελική ανάλυση, εάν οι χρήστες είναι αυτοί που καθορίζουν τα πάντα σε ενα επιτυχημένο Website.
Δεν πρόκειται να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες υλοποίησης του σχεδιασμού (π.χ. πού πρέπει να τοποθετηθεί το πλαίσιο αναζήτησης), όπως έχει ήδη γίνει σε πολλά άρθρα. Αντ ‘αυτού, εστιάζουμε στις βασικές αρχές και προσεγγίσεις για αποτελεσματικό σχεδιασμό ιστοσελίδων – προσεγγίσεις οι οποίες, αν χρησιμοποιηθούν σωστά, μπορούν να οδηγήσουν σε πιο εξελιγμένες αποφάσεις σχεδιασμού και να απλοποιήσουν τη διαδικασία παρουσίασης των πληροφοριών.
Για να χρησιμοποιήσουμε σωστά τις αρχές πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τους ιστότοπους, πώς σκέφτονται και ποια είναι τα βασικά πρότυπα συμπεριφοράς των χρηστών.
Βασικά, οι συνήθειες των χρηστών στον Ιστό δεν διαφέρουν τόσο από τις συνήθειες των πελατών σε ένα κατάστημα. Οι επισκέπτες ρίχνουν μια ματιά σε κάθε νέα σελίδα, σαρώνουν μέρος της ιστοσελίδας και κάνουν κλικ. Οι χρήστες ακολουθούν τη διαίσθησή τους.. «Αν βρούμε κάτι που λειτουργεί, μένουμε σε αυτό. Δεν έχει σημασία για εμάς αν καταλαβαίνουμε πώς λειτουργούν τα πράγματα, αρκεί να μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε. Εάν το κοινό σας ενδιαφέρετε για διαφημιστικές πινακίδες, τότε σχεδιάστε υπέροχες διαφημιστικές πινακίδες. Οι χρήστες θέλουν να έχουν τον έλεγχο. Οι χρήστες θέλουν να μπορούν να ελέγχουν το πρόγραμμα περιήγησής τους και να βασίζονται στη συνεπή παρουσίαση δεδομένων σε ολόκληρο τον ιστότοπο σας. Π.χ. δεν θέλουν να εμφανίζονται απροσδόκητα νέα παράθυρα και θέλουν να μπορούν να επιστρέψουν με ένα κουμπί “Πίσω” στον ιστότοπο που ήταν πριν: επομένως είναι καλή πρακτική να μην ανοίγετε ποτέ συνδέσμους σε νέα παράθυρα του προγράμματος περιήγησης. στον πρώτο σύνδεσμο που τραβάει το ενδιαφέρον τους ή μοιάζει αόριστα με αυτό που ψάχνουν. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν μεγάλα τμήματα της σελίδας που δεν βλέπουν καν.
Οι περισσότεροι χρήστες αναζητούν κάτι ενδιαφέρον (ή χρήσιμο) στις ιστοσελίδες. Μόλις βρεθούν οι ιστοσελίδες που τους ενδιαφέρει, οι χρήστες κάνουν κλικ. Εάν η νέα σελίδα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των χρηστών, τότε απλά οι χρήστες θα φύγουν απο την ιστοσελίδα σας.
Οι χρήστες εκτιμούν την ποιότητα και την αξιοπιστία. Εάν μια σελίδα παρέχει στους χρήστες περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, θα μείνουν παραπάνω στην ιστοσελίδα σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι όχι τόσο καλά σχεδιασμένοι ιστότοποι με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας κερδίζουν πολλή επισκεψιμότητα με την πάροδο των ετών. Το περιεχόμενο είναι πιο σημαντικό από το σχέδιο που το υποστηρίζει. Αναλύοντας μια ιστοσελίδα, οι χρήστες αναζητούν κάποια σταθερά σημεία ή άγκυρες που θα τους καθοδηγήσουν στο περιεχόμενο της σελίδας.
Εάν ένας ιστότοπος δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των χρηστών, τότε ο σχεδιαστής απέτυχε να κάνει τη δουλειά του σωστά και η εταιρεία χάνει χρήματα. Όσο υψηλότερο είναι το γνωστικό φορτίο και όσο λιγότερο διαισθητική είναι η πλοήγηση, τόσο πιο πρόθυμοι είναι οι χρήστες να εγκαταλείψουν τον ιστότοπο και να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις.
Οι χρήστες δεν κάνουν τις βέλτιστες επιλογές. Οι χρήστες δεν αναζητούν τον πιο γρήγορο τρόπο για να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν. Ούτε σαρώνουν την ιστοσελίδα πηγαίνοντας διαδοχικά από το ένα τμήμα του ιστότοπου στο άλλο. Μόλις βρουν έναν σύνδεσμο που φαίνεται ότι μπορεί να οδηγήσει στον στόχο, υπάρχει πολύ καλή πιθανότητα να γίνει αμέσως κλικ. Η βελτιστοποίηση είναι δύσκολη και χρειάζεται πολύς χρόνος.
Βασικά, κάνοντας την ιστοσελίδα εύκολη στην πλοήγηση σημαίνει ότι οι χρήστες βρίσκουν ευκολότερα τις πληροφορίες που ψάχνουν. Ιδανικά, οι επισκέπτες σας θα πρέπει να μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση στον ιστότοπό σας και να βρίσκουν αμέσως που θα κάνουν κλικ για να μεταβούν εκεί που θέλουν.
Ο στόχος σας είναι να δελεάσετε τους επισκέπτες σας να παραμείνουν στην ιστοσελίδα σας όσο γίνεται περισσότερο, ώστε να εκτελέσουν τις ενέργειες που εσείς θέλετε όπως ακριβώς το κάνουν και οι αγορές, για παράδειγμα. Όταν ένας επισκέπτης μπερδεύεται για το τί πρέπει να κάνει, τότε απογοητεύεται και εγκαταλείπει τον ιστότοπο.
Στην πραγματικότητα, τα προαπαιτούμενα για την εύκολη χρήση και την πρόσβαση σε έναν ιστότοπο, περιλαμβάνουν την δημιουργία φορμών ή σελίδων εγγραφής για να διασφαλιστεί ότι όλοι οι χρήστες θα μπορούν να ολοκληρώσουν τα στάδια με ευκολία. Αυτό που θέλετε είναι να εξασφαλίσετε την εύκολη πλοήγηση των επισκεπτών σας στα διάφορα σημεία και στις σελίδες του ιστότοπου.
Σύμφωνα με τον πρώτο νόμο χρηστικότητας του Krug, η ιστοσελίδα πρέπει να είναι προφανής και αυτονόητη. Όταν δημιουργείτε έναν ιστότοπο, η δουλειά σας είναι να απαλλαγείτε από τα ερωτηματικά – τις αποφάσεις που πρέπει να λάβουν συνειδητά οι χρήστες, λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και τις εναλλακτικές λύσεις.
Εάν η πλοήγηση και η αρχιτεκτονική του ιστότοπου δεν είναι διαισθητικά, ο αριθμός των ερωτηματικών αυξάνεται και καθιστά πιο δύσκολο για τους χρήστες να κατανοήσουν πώς λειτουργεί το σύστημα και πώς να μεταβούν από το σημείο Α στο σημείο Β. Μια σαφής δομή, και εύκολα αναγνωρίσιμοι σύνδεσμοι μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν την πορεία τους στην ιστοσελίδα μας.
Καθώς οι ιστότοποι παρέχουν τόσο στατικό όσο και δυναμικό περιεχόμενο, ορισμένες πτυχές της διεπαφής χρήστη προσελκύουν την προσοχή περισσότερο από άλλες. Προφανώς, οι εικόνες είναι πιο εντυπωσιακές από το κείμενο.
Οι χρήστες του διαδικτύου μπορούν να αναγνωρίσουν αμέσως μοτίβα και κινήσεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι διαφημίσεις που βασίζονται σε βίντεο είναι εξαιρετικά ενοχλητικές και αποσπούν την προσοχή, αλλά από την άποψη του μάρκετινγκ κάνουν τέλεια τη δουλειά της προσέλκυσης της προσοχής των χρηστών.
Η εστίαση της προσοχής των χρηστών σε συγκεκριμένες περιοχές του ιστότοπου μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες σας να φτάσουν από το σημείο Α στο σημείο Β χωρίς να σκέφτονται πολλά. Όσο λιγότερα ερωτηματικά έχουν οι επισκέπτες, τόσο καλύτερη αίσθηση προσανατολισμού έχουν και τόσο περισσότερη εμπιστοσύνη μπορούν να αναπτύξουν προς την εταιρεία που αντιπροσωπεύει ο ιστότοπος. Με άλλα λόγια: όσο λιγότερη σκέψη πρέπει να συμβεί πίσω από τα παρασκήνια, τόσο καλύτερη είναι η εμπειρία του χρήστη που είναι ο στόχος της χρηστικότητας στην πρώτη θέση.
Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το κινητό τους αντί του Η/Υ. Τα εύχρηστα πλέον κινητά έχουν θέσει τον βασικό κανόνα στον σχεδιασμό ιστοσελίδων, καθώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν σταδιακά περισσότερο τα κινητά τους τηλέφωνα για να σερφάρουν στο διαδίκτυο, για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους, για την διασκέδασή τους καθώς επίσης για τις εμπορικές τους δραστηριότητες. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να απολαμβάνουν την πλοήγηση στον ιστότοπό σας, ανεξαρτήτως της συσκευής που χρησιμοποιούν.
Για αυτόν τον λόγο, πρέπει να φροντίσετε οι σημαντικές πληροφορίες σας να παρουσιάζονται σωστά σε όλα τα μεγέθη οθόνης. Είναι σκόπιμο να κάνετε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες του ιστότοπού σας εύκολα προσβάσιμες. Οι χρήστες φορητών συσκευών, σε αντίθεση με τους χρήστες desktop, αναζητούν συγκεκριμένες πληροφορίες στον ιστότοπό σας. Οι πληροφορίες αυτές μπορεί να είναι τα στοιχεία επικοινωνίας, η τιμή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που επιθυμούν να αγοράσουν. Συνεπώς, αυτός ο παράγοντας δεν μπορεί να αγνοηθεί στην σχεδίαση ενός ιστότοπου.
Σε αυτό που διαφέρει ένας επαγγελματίας από έναν αρχάριο, είναι ότι ποτέ δεν θα το παρατραβήξει με ένα σχέδιο. Στην προσπάθεια για εξεζητημένα σχέδια, φτάνουμε στα άκρα, με κείμενα που αναβοσβήνουν, με κινούμενες εικόνες, με λέξεις που φλέγονται και υπερβολικά πολλά χρώματα.
Αυτού του είδους η προσέγγιση, όταν ακολουθηθεί και στην επιλογή γραμματοσειρών και στυλ, εκτός των άλλων, έρχεται και σε σύγκρουση με την κατευθυντήρια γραμμή συμμόρφωσης της ADA compliance για τον σχεδιασμό ιστοσελίδων. Κάποιες άλλες φορές, οι αρχάριοι, κάνοντας σχέδια απλά, οδηγούνται να δημιουργούν κάτι αδιάφορο που δεν κάνει καμία αίσθηση στο επισκέπτη. Χρειάζεται, λοιπόν, μια καλή ισορροπία στην επιλογή χρωμάτων και γραμματοσειρών που θα κάνει την ιστοσελίδα σας εξίσου ελκυστική και ευανάγνωστη.
Ψάχνετε τρόπο να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας χωρίς να ξοδέψετε χρήματα σε φιλοξενία (hosting); Το δωρεάν web hosting είναι ιδανικό για νέους δημιουργούς και επιχειρηματίες
Σε έναν κόσμο που κινείται με γρήγορους ψηφιακούς ρυθμούς, οι επιχειρήσεις που δεν προσαρμόζονται στις νέες τεχνολογικές τάσεις ρισκάρουν να μείνουν πίσω. Είστε έτοιμοι να